dimecres, 4 de juny del 2008

PAXANGA PER A BENAVENT

Gran mostra de sol.lidaritat i estima la que anit es va poder contemplar al Roís. Els integrants de l'equip de Jhony, sabent el delicat moment anímic de Toni ( per el tancament de la Vaca), van deixar que aquest disfrutara d'una victòria a les tant disputades paxangues.

Va ser una victòria marcada també per la ineficaz actuació de jugadors com José Paredes, Canet o Alberto Gregori ( dedicat a la banqueta que al camp ..........) i on les actuacions dels dos porters van donar la nota espectacular de la nit.

Va sorprendre que Benavent no fallara tant i com de costum ( l'ausencia de Pipa pot ser fera que Toni no tinguera amb qui competir en l'apartat de desacerts de cara al gol).

Per últim,destacar el gran moment de joc de Javi sabater, un home que es mostra físicament intratable. Es per açò que el club es planteja inscriure l'equip en algun torneig d'estiu per aprofitar aquest moment de forma tan espectacular.

El dimarts tornarà l'espectacle al Roís de Corella.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

BENAVENT
Para la información de la gente que lee la web,,quiero informar q jonhy si ha ganado el computo final en panchangas durante el año es xq como simpre con trampas me ha quitado puntos a mi favor,,,como puede ser que quedemos 7 a 6 ganado el en toda una temporada?,,,,q pasa q solo hemos jugado 13 pachangas en todo el año o q?bueno solo queria decir eso,,,tipicas escusas de ir mi equipo ganando e irse,inventarese q si juegan los porteros no valen las pachangas....y mil trampas mas,,,bueno la gente lo sabe,,un saludo a la gente q lee la web a y jordi gracias por tu comentario respecto a la vaka yo tmb te quiero,,,,

Anònim ha dit...

Soy un componente del equipo de jhony.
Quiero decirte q jhony no ha hecho trampas, en pachangas hemnos quedado 13 a 10, no se han jugado más porque tú no has venido a entrenar sobre todo muchos viernes.le decías a Keko que tenías un compromiso y resulta que aún no te habías acostado.¿Trabajas en el programa el "informal"?
Somos justos vencedores por 3ª año consecutivo, preguntaseló a Javi Sabater, hay q saber perder....

La meva llista de blogs