dissabte, 3 de novembre del 2007

PIPONAZO I TRES PUNTS PER COLLONS

JORNADA 8-BENIOPA-CULLERA

ALINEACIÓ- Alberto, Xispa, Johny,David Peiró,Bataller,Angel,Canet,Juli,Parets,Pipa i Benavent.
CANVIS- min 25-PABLO x Juli //min 65-Imanol x Canet // min 75- Nando x Pipa.
Incidències- Picabaralla faltant 5 minuts en la que és expulsat Bataller pel Beniopa i altre jugador del Cullera.

CRÒNICA DEL PARTIT.

La vida, el ser o no ser, açò es lo que es jugava el Beniopa aquesta al Roís de Corella.

El partit no pintava massa bé quan al minut 20 Juli ( un dels nostres pilars) veia la primera tarjeta groga; posteriroment dos accions al límit de la reglamentació feien que acertadament Keco decidira canviar.lo per Pablo;un Pablo que no va desentonar en la resta del partit.

Sobre el minut 40 el partit anava com tots els vist al Roís aquesta temporada. Un Beniopa amb ganes intentava marcar gol, però no feia ocassions clares,mentre que l'equip contrari sempre acabava els seua atacs amb xuts dins dels tres "palos" que el nostre Alberto aturava amb gran seguretat.

Però va apareixer Pipa, al minut 40 i després d'una successió de xuts va fer el tan buscant gol.

El partit a partir d'aquest moment va estar dominat per la U.D. que no era capaç de tancar el resultat fent que l'emoció durara fins que l'àrbit va pitar la fi del partit amb 8 minuts de demora.

En aquesta victòria hi ha que destacar a tots i cada un dels integrants de l'equip, a JUli per la segua brega al mig del camp, a Canet per la seua classe, acompanyada en aquest partit per molta molta lluita. El treball com no de SAN ALBERTO i per a concloure la valentia de Keco que amb sols 20 minuts de partit va decidir canviar a Juli per evitar la seua expulsió (un canvi arriesgat ja que Juli és avui en dia el pilar del mig del camp).

Amunt Beniopa.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

ese beniopa como nos salimos asi todos los partidos gays.un segundo tiraselo a la cara.amunt beniopa

Anònim ha dit...

enhorabuena beniopa!!!!!ya era hora nunca nadie habria dicho q a estas alturas de la liga el beniopa iria por delante del ciudad de gandia,,,jeje estuve el sabado viendo ell partido y al beniopa le falta suerte,,,si no el resultado habria sido mas amplio,hay jugadores q siguen sin dar la talla,,,,y las bandas muy pobres,,por la derecha hay un jugador q no conozco,,bien peleon poer le falta calidad,,,la q tiene canet,,pero canet esta muy mal,,,pierde mucho balones y fisicamente no va,,bien pablo cuadno salio,,y par destacar el joven david q jugo muy bien,

Anònim ha dit...

Enhorabuena al Beniopa pero sobretodo a su gran miser: Paco Morant..La verdad es que es un gran entrenador que con los años mejorará mucho, pues aún esta empezando en esto del fútbol ..
Paco sigue así que llegarás muy lejos, con esfuerzo y humildad!!
Mucha suerte a la UD.Beniopa y sobretodo a un gran abrazo a Vicentet,gran jugador!!Por último animar al mister Paco Morant de que siga así !!!
1 Saludo desde Bellreguard ;)

Anònim ha dit...

Claro que Canet acabó cansado, después de ser una salida de oxígeno durante 65 min y ayudar en defensa(esta vez sí)...
Además, el equipo, si bien hasta ahora ha mejorado, lo va a seguir haciendo para paliar estas "deficiencias" que observáis los más "críticos" ya que el trabajo de esta plantilla durante la semana es inmejorable.

Anònim ha dit...

Bien,jefe bien!!!
Al final de temporada más de uno tendrà que callar.
El equipo esta 100% comprometido.Los de Oliva son unos fenómenos, Canet i Parets parece qeu lleven toda la vida con nosotros, bata i Peiró están dando la solidez que necesitàbamos, y todos estan entrenando muy bien.
Con la vuelta de los dos lesionados (que subirá la calidad del equipo) y nos saldremos.

Anònim ha dit...

fuera canet q fichen a voro ya.....canet es un cancer pal equipo,,,,benaben no marca un gol ni al arco iris(auqnue lucha mucho y hace un gran papel) alberto este año habria sido el portero q el ciudad de gandia necesita....ejem ejem(gracias alberto) juli eres un puto cerdo...bien por le mister....muy bien por el presidente paco por tener esa paciencia,,,,jony retirate ya,,,jajaja auqnue este sabado bien...vicentet no vemgas mas(palabras del mstr)q laxeeee!!

Anònim ha dit...

eseee beniopa ya tocaba 1-0 y pa casa, hoy entrenando hemos estado bastante bien( el equipo de peto claro) jajajaa bueno quiero dar la enorabueno al medico que atentio a juanito(el rana) porque desde que a empezado a entrenar despues de la falta de oxigeno ahora mismo se parece a robinho,, gracias doctor a saber lo que le hizo. (pipa)

Anònim ha dit...

ese chispa que se parece a sergio ramos subien la banda ese merino que se parece a angulo(pero por lo de polivalente)ese pipa que se le parece a julio salinas por lo que falla jajaja (el seco de denia)

Anònim ha dit...

johny no fages cas, que encara estas fet un bou i el queden uns cuants anys mes, soles tu saps posar-la aixina, i si penses en la retirada, ja saps on el tens que retirar, en el daimús, jajaja, este disabte anirem a donarte faena al keka, k tenim sopar d´equip i el cantarem: us us us johny es de daimús, juguem a les 6 contra el almoines del pescau. amunt beniopa.

Anònim ha dit...

JOHNY NO FAGES CAS...ERES UN CRACK...MES DE UNO VOLDRIA ESTAR COM TU Y MES AMB EIXA EDAD...TOT ES RABIA...AMUNT BENIOPA!!!!BATA

La meva llista de blogs